Wednesday, 7 December 2011

Wordless Wednesday # Taufiq & Nadia

Hai, kembali menulis setelah beberapa ketika. Maaf jika ada yang ternanti-nanti aku untuk mengemaskini blog. Aku sangat-sangat sibuk sejak dari minggu lepas. Dan aku rasa aku lebih banyak habiskan masa di pejabat daripada di rumah. Kalau kerja dah 16 jam, 2 jam perjalanan pergi balik rumah ke tempat kerja, jadi hanya tinggal baki 6 jam dalam sehari untuk tidur, bangun dan kembali bersiap ke tempat kerja. Tahu apa perasaan aku? Ya, sangat terfaktab. Mell pun aku tak dapat nak sentuh, cerita-cerita yang aku muat-turun (baca : download) juga masih tersimpan rapi di dalam cakera keras (baca: hard disk). Okay, cukup rasanya alasan untuk aku berikan bagi menceritakan yang aku sangat-sangat sibuk.

Hari Rabu (Wordless Wednesday) adalah hari yang biasa semua blogger mengemaskini (baca: update) blog masing-masing dengan gambar-gambar dari Tumblr dan mana-mana enjin carian di alam maya ini. Motif? Biarkan gambar yang bercerita menggantikan lisan dan penulisan. Bagi aku, kalau aku nak letak gambar hari-hari ataupun aku nak menulis hari-hari (jika berkesempatan) itu terpulang pada aku. Kan? Sebab ini adalah blog aku. #Ketawa agak sinis. Tapi jangan risau, aku masih lagi mengikuti aliran arus masa dunia (baca: trend) blogging. Jadi hari ini aku akan kongsikan sebuah gambar daripada koleksi simpanan peribadi aku. Enjoy!

(Nikon D3000 18-55mm F5.6 1/200 sec. ISO 100) Lokasi: Putrajaya


p/s: Gambar ini telah diubahsuai (baca: edit) semula oleh saya berbanding gambar yang ada di laman sosial mukabuku saya. Sekian.

No comments: