Thursday, 22 December 2011

Buat #myfuturewife.

Buat #myfuturewife, saya akui saya seorang manusia beku yang bukan hanya beku di hati tapi juga di jemari. Saya tak mampu untuk memainkan sebarang alatan musik. Jiwa seni saya wujud di jemari yang kaku, hanya untuk menekan butang shutter kamera bagi merakamkan saat indah kita bersama kelak. Tapi hati saya memberontak, saya sukakan musik, lirik lagu, melodi dan pengatur-caraan musik. Jadi buat awak #myfuturewife, saya akan berusaha untuk belajar bermain piano/keyboard. melodi yang terhasil dari tarian jemari itu sungguh merdu, dan saya ingin berkongsi kegembiraan perasaan itu dengan awak.

Ini adalah lagu pertama yang akan saya mainkan buat awak, tapi bukan dalam masa terdekat ini ya? Seperti status saya di mukabuku.

"Buat #myfuturewife, saya nak belajar main piano dan nanti saya akan mainkan lagu Kiss The Rain buat awak sebelum propose pada awak. Romantis kan?"


p/s: Buat #myfuturewife, Assalammualaikum. =)

No comments: